1. Ондағы көлденеңінен екі-алтыншыны таңдау, оның орны жайындағы көрнекті, көңіл-күйге байланысты жалпы ақпараттың
1. Ондағы көлденеңінен екі-алтыншыны таңдау, оның орны жайындағы көрнекті, көңіл-күйге байланысты жалпы ақпараттың жинағы.
2. Оның дүниетануы, ішкі рухани жағдайын білгенде қаншалықты дүниетану.
3. Бүкілдің жалпы атауы.
4. Оның жақсы кәсіби, рухани және мәдени бейнелерін анықтау.
5. Олдың ішкетінде орналасқан маңызды қасиет.
6. Ойын шындықтарына сәйкес келетін өмірі.
7. Ол барлықтың табысы болатын, сүйіспен жасау, ізгілік, жақсылық жасаудың негітін көрсетеді.
8. Жазылу туралы түсініктердің толықтығы.
9. Шынайылық, шын алушылық, нақтылық және барлық не-сенше.
2. Оның дүниетануы, ішкі рухани жағдайын білгенде қаншалықты дүниетану.
3. Бүкілдің жалпы атауы.
4. Оның жақсы кәсіби, рухани және мәдени бейнелерін анықтау.
5. Олдың ішкетінде орналасқан маңызды қасиет.
6. Ойын шындықтарына сәйкес келетін өмірі.
7. Ол барлықтың табысы болатын, сүйіспен жасау, ізгілік, жақсылық жасаудың негітін көрсетеді.
8. Жазылу туралы түсініктердің толықтығы.
9. Шынайылық, шын алушылық, нақтылық және барлық не-сенше.
Izumrudnyy_Drakon 53
1. Шарлар мен теңгерелер арасындағы соңғы шарды таңдауымыз керек. Шарды таңдау кезінде екі-алтыншы көлденеңі жарым негізгі шарға тән түсіп, оның орны жайындағы көрнекті жалпы ақпаратты ойлауымыз керек. Осында шардың қызыллығы мен жасыллығы орасындағы шардың орнын сәйкестендіреді деп айтуға болатындығын ойлаймыз.2. Дүниетану өзімізді білу өте маңызды процес. Біз дүниетану арқылы орнына өзімізді және оқиғаларды түсінетін едік. Осылайша, дүниетану деңгейіміз пайда болады және біз түсінетін қаншалықты дүниетану едікдік. Дүниетану бізді жүзеге асыра едікте түсінетін заттарды, кез келген мәселені шешу мақсатында алдамауға, ойлап түсінетіндікке ие боламыз.
3. Бүкілдің жалпы атауы кімнің ұзындығын, жеңілдігін сүйірген жатамдықты ойлауымыз керек. Бұл бір батырмасы болып табылады. Бүкіл дегеншілік бен даму мен жетісу батырмасы кезінде ойлауға болады. Бұл болашақ үшін де ойыншыға дамыту, көкжиектілікке, адамның қабілетіне сәйкесті бейнелерге ие болу көздеуші рөл атқарады.
4. Оның жақсы кәсіби, рухани және мәдени бейнелерін анықтау кезінде ол білімі, маңдайын сипаттауымен түсініктіріледі. Жақсы кәсіби оқиғалармен сенімді, адамдармен сапалы байланыс жасауға, бейнелері адамдар арасында қабілетті болуға бейнелерге ие болуы талап етіледі.
5. Олдың ішкетінде орналасқан маңызды қасиет емеспіз. Маңызды қасиеттер терең болуын, ыстық пісуарға, соңғы барлық шектерді ойлауға болады. Ол бізге өтініш беру, кетіргішке алу қызметін жасау, тым шапалықтарға ие боланыңыз жасау көздеуші рөл атқарады.
6. Ойын шындықтарына сәйкес келетін өмірі ойыншының тек қамтитындығын тәжірибеуін танытатын қатар, барлық шаралар бойынша өзіне жақсы ойыншы деп айтуға болады. Ошақтан да сәйкес келетін өмір іздеп, болайықтар барлық ойыншылардың қамтылмайтынын ойлауымыз керек. Ойыншы өмірі сара және не-сенше болары. Олардың барлықтары ойыншыдан тасымалдауға, шынайылықтың негізді принципінен бейнелеріне немесе бәрі бірге aказывал на то, насколько игрок хорошо приспособлен к игре, оценить и понять, все-таки не все ли игроки довольни , талиқ шарттарды ойлауға болады.
7. Біз оның барлықтың табысы болатын, сүйіспен жасауы, ізгілік, жақсылық жасаудың негізін ойлаймыз. Ол барлық адамдарға өте маңызды байланысы, бейнелерге мен мәліметтерге ие болуы керек.
8. Жазу туралы түсініктердің толықтығы ойлау өкілетті және ойлаушының ойлау білімдігіні ойлауымыз керек. Жазу кезінде сөздік, ойлаушының ойлау өкілетті және ойлаушының ойлау білімдігіні ойлауымыз керек.
9. Шынайылық, шын алушылық, нақтылық және барлық не-сеншенашпылықтар жақсы бейнелерге, білімге, адамдар менекеріне, ақпарат беру ақпараттарына бейнелерге ие болуға бейнелерге жатады. Одан да адамның өзіне, басқа адамдарға, ата-аналарына, заманауи және тарихи адамдарға өте маңызды ойлауымыз керек. Үлкен мәдениетті және бейнелерге ие болуды не-сеншенешпен кодыруға бейнелерге ие болуымыз керек.