1. Жоспарланған әрекеттің көремі. 9. Оның суретін салу немесе дайын суретті пайдалану үшін не жасауға болады?
1. Жоспарланған әрекеттің көремі. 9. Оның суретін салу немесе дайын суретті пайдалану үшін не жасауға болады? 3. Қажетті нәтижеге жеткізетін әрекеттердің жадыбы жөнінде орындалуы. 4. Scratch ойынында нысанның артындағы бейне болған батырманың атауын өзгертуге мүмкіндік беретін не? 5. Scratch ойынында нысандарды немесе блоктарды жылуға жауап беретін командалардан тұратын не? 6. Ойынды жүзеге асыратын пайдаланылатын тәртіптердің бөлшектері. 7. Ойын нысанының немесе алаңның бағдарламасының бір бөлігі. 8. Бір несенің (мысалы, компьютерлік ойынының) негізгі ойы. компьютерде орындауға хатындеу.
Ольга_7841 34
1. Жоспарланған әрекеттің көремі: Жоспарланған әрекет, басқа сәттермен бірлесетін, бір жолды, немесе нысаны алу үшін көрсетілген әрекет. Мысалы, алғашқы әрекет "әріпті жаз" болса, ал фломастер немесе краска алатын әрекет болар екені суретке жазуды білдіреді.9. Оның суретін салу немесе дайын суретті пайдалану үшін не жасауға болады? Шешім: Оның суретін салу үшін шын жүйеден пайдалансаңыз, көңіл ауруындағы камера немесе сот. Дайын суретті пайдалану үшін сурет түріне қарап, суретші қосылған құрылғылармен суретті іске қосу қажет болады.
3. Қажетті нәтижеге жеткізетін әрекеттердің жадыбы жөнінде орындалуы: Әрекеттердің жадыбы - бұл ойын, мақсаты, нәтижесі. Кейбір әрекеттер жадып келетін кезде, дайындау жаттағанда, дұрыс нәтижеге жетсе де, бәріне көрінбейшілік жасап, секіруге болмайды. Ал электронды көрсеткіштербен техникалық жүйелерді жаттап, әрекеттер жадын түсіндіруге болады.
4. Scratch ойынында нысанның артындағы бейне болған батырманың атауын өзгертуге мүмкіндік беретін не? Шешім: Scratch ойынында нысанның артындағы бейне болған батырма нысанмен жатады. Атауын өзгерту үшін, таңбашаңызда қойылған қосымша кодты өзгертіңіз немесе нысанның артындағы бейне батырмасына басыңыз және оны қайта атауын өзгертіңіз.
5. Scratch ойынында нысандарды немесе блоктарды жылуға жауап беретін командалардан тұратын не? Шешім: Scratch ойынында нысандарды немесе блоктарды жылуға жауап беретін командалар - бұл "Ойнау" командасы немесе "Ойнау қайтарады" командасы. Олар нысаннан бастап, блоктарды ойнаған және оларды кезекпен жалғастыру жасауына мүмкіндік береді.
6. Ойынды жүзеге асыратын пайдаланылатын тәртіптердің бөлшектері: Ойынды жүзеге асырататын пайдаланылатын тәртіптердің бөлшектері – бұл күштер, зердаптар, шабалдар, батырмалар және дегенменді көп арналар. Олар ойындың мақсатына, ойын пенымына, және ойынды басқару жолына байланысты. Бөлшектер жадындағы тексеретін элементтері қамтиды, сондықтан олар байланысты элементтер пайда болуы мүмкін.
7. Ойын нысанының немесе алаңның бағдарламасының бір бөлігі: Ойын нысанының немесе алаңның бағдарламасының бір бөлігі - бұл ойынды басқаратын дизайн немесе кодтық элементтерді пайдалану. Ол ойын нысанының жасалуындағы зердептерді және батырмаларды көрсетеді, ойын механикасын жасайды, және ойын процессін ынталаптары шығаратын функцияларды қамтыды.
8. Бір несенің (мысалы, компьютерлік ойынының) негізгі ойы: Бір несенің негізгі ойы - бұл оның негізгі мәдениетіне, мақсатына және талаптарына сай мәдениеттік жаттықтың негізін жасау. Бұл ойының керек екенін, ойынға тырысатын жолдарды, ойындық маңызды жаттықты, жатақтау және әлеуетті мәдениеттик нормаларды қамтыды. Бір несенің негізгі ойылары адамдар арасында имән айтумен, коммуникациялық мәдениетке және бір-біріне қатысып айналады.