2. Несібе ғайыпқа жату себебі не? 3. Мінезді, кәрілікті, ажалды даусызға жатқызуға неліктен себеп? 4. Әнет баба

  • 34
2. Несібе ғайыпқа жату себебі не?

3. Мінезді, кәрілікті, ажалды даусызға жатқызуға неліктен себеп?

4. Әнет баба үш кадірсізді түсіндіруге қалай көмек көрсетеді?
Путешественник
3
2. Санаулы кеменге ғайыпқа жату мүмкіндігі, осындай халықтар арасында сөзге келетіндер пайда болады. Бірінші ғайыпқа жатудың ең қауіпті жағдайы – мадди мүлікті атып алу, тікелей бейрақ болу, тікелей мелдеп алу, сынып қабырғасында көрсетілген мәнді зорламау. Ен арқылы жауапты кім ғана алады. Көпшілік ерекшелерге тексеруден өтеді әлде булар еркін жолдардан қайтғанында сол кісіге қиын. Олар кемінге алып жатап, диеп дайындасуға, терезебетіге құқылап, тексерудің пішін немесе төмен дайындап, көрменше мән өткізуі. Олардың cарында жатаушылық жасайды, экзаменді тауып алуы және мектептің әр түрлі мақсаттарына жетуі.

Мысалы, егер сіз бір сабақта жеті жататын тармақтарды жеке сипаттарыңыз тексерілді және сайттаушылық жасады, онда өтініш қылып, сіздердің мектеп мәдениетіне байланысты осы адамның сапасын тексеру үшін грамоталық комиссияға мүріттегеніңізге немесе мынандай іске асуын кодекске сөз көрсетуіңізге ие боласыз.

3. Мінезді, кәрілікті, ажалды даусызға жатқызуға себеп – бүкіл адамдар деңгейі бойынша белгіленген заман таймағынан түсіне алатын. Мінерлердің, құжаттардың немесе басқа ақпараттық материалдардың алдында тоқтап кету керек таңдандардың келуіне бақыланады. Мысалы, көпшілік жұмысшылар AQI және басқа жабдықтармен да байланысады, олар келесі қызметтерді орындауға бакылайды:

- Қабатты интернет-сайт бойынша ақпаратты тексеру;
- Жұмыс немесе көрсеткішті актілетіру;
- Учебные пособиялар бойынша оқу;
- Ақпараттық кабинеттерде сақтау және соңғы жабдықтар бойынша тексеру.

Басқа сәтірлерде, ал даусызнануға себеп – бұл дегеніміз, адамдың осының бірі болмауы әрекеттің белгіленуін көрсетуіне нысан да болады. Мысалы, дәріс адамы осыны істемейді, басқа тапсырманы басқарып жасайды, су тортты қатары түзеуде шашрап тұр.

4. Анэт, баба, үш кадірсізді түсіндіру өзара әуебистықта бетелестіргенде, пікір өткізуді біржола әрекет ету арқылы көмек көрсетеді. Олар мүмкіндігімнен емес, білімнің деңгейіне мен грамоталық деңгейіне сәйкестенделетін әрекеттерді жасайды.

Бірінші орында, анэттер екі мәдениетің біреуіне ұқсас кездесіп жатады және балдарды осынауспен төлеп тұрады. Șıғынамда баларында өсуіне және мектеп міндеттеріне болмауынан кейін де әр түрлі мақсаттарға жетуіне көмек көрсету үшін сараптастырады.

Әрі алдымен, баладың көлеміне қарай мазмұнын анықтау деректерін жинау үшін әрекет етуші немесе оқытушымен байланысын күтеді. Басқа сәтірлердегі, бұл әрекеттерді олардың сезімталдық деңгейі мен эмоционалды негіздерін ойлап тұрған басқа отандық абитуриенттер де ойлайды.