20. Што ў асфальце лежыць на сене? 10. Колькі таямнічых словаў ёсць у гэтым лісце да сябра? І недзе там, далёка

  • 70
20. Што ў асфальце лежыць на сене? 10. Колькі таямнічых словаў ёсць у гэтым лісце да сябра? "І недзе там, далёка быў чалавек, якому мы верылі больш, чым сабе". І што адбылося з гэтым чалавекам у новым абзацы? "Цяпер мы ўжо не верым яму. І яго няма". Які сэнс мае гэтая гаворка? 11. Якую ацэнку горадскія рэаліі маюць у творы? Навядзіце прыклады. 12. Які прыём выкарыстоўвае аўтар, каб стварыць кантраст у творы? 13. Што робіць Ігнац у трэцім лісце і як гэта паказваецца ў заключным раздзеле апавядання "Пара касавіцы"? 15. Што азначае працэс касьбы? 16. Які жанр складаецца апавяданне "Пара касавіцы"?
Svetlana
25
20. Ви питаеце, што ў асфальце лежыць на сене. Я бы прыпускаў, што ў гэтай падзее агульная мэтаж паказаць небяспеку, якая абвенчвае сакрэты, якія маюць раскрыцца. Магчыма, што сене, ляцячы ў паветры, можа паказваць надзейнасць і успех.

10. У гэтым лісце да сябра ёсць адно таямнічае слова: "дзе".

Цытата "І недзе там, далёка быў чалавек, якому мы верылі больш, чым сабе" паказвае, што быў адзін чалавек, якому людзі верылі больш, чым самі сабе. Гэтага чалавека было вельмі далека, можа, геаграфічна або эмоцыянальна.

У новым абзацы, там сказана "Цяпер мы ўжо не верым яму. І яго няма." Гэта паказвае, што людзі больш не вераць гэтаму чалавеку і, магчыма, што ён памёр альбо пакінуў іх.

11. У творах горадскія рэаліі могуць мець негатыўны асобныя падзеі, якія адбываюцца ў горадзе, такімі як беднасць, прынушэнне, карупцыя, гісторычныя канфлікты і іншае. Прыклады такіх рэаліяў у творах могуць быць: паказанне галоўнага героя, які шукае хлеб для сям"і ў горадзе, або апісанне гарэлкі пачытальнікаў, якія адправіліся ў горад за лепшым жыццём, але ўпёрліся ў бязвыхадныя рэаліі.

12. Аўтар можа выкарыстоўваць прыёмы для стварэння кантрасту ў творы, такія як:

- Апісанне супернікаў альбо адваротных характараў, якія ўяўляюць супрацьпаставу.
- Уключэнне прынцыпу "добра супраць зла" у разлічаных сцэнах ці характарах.
- Супарэчнае развіццё паміж галоўным героем і іншымі персанажамі.
- Апісанне супрацьпаставу прыроды і асяроддзя, такіх як светла супраць цемры альбо прырода супраць урбанізаванага горада.

13. У трэцім лісце Ігнац робіць ціраванне касавіцы, што азначае, што ён астрыма ніткамі, а потым штапам застраляе ўзгоракі. Гэты працэс стаўіцца ў заключным раздзеле "Пара касавіцы", калі Ігнац даходзіць да піку сваёй творчасці і атрымвае свае першыя грошы ад сваёй працы.

15. Процэс касьбы - гэта працэс вырэзвання ці выш поўнага або дэкоратыўнага азору з дрэва альбо іншых матэрыялаў, выкарыстоўваючы ножы, пілы, сцэжкі і іншыя інструменты. Гэта мастацкая тэхніка, якая можа быць выкарыстаная для стварэння розных вырабаў, якія могуць быць дэкаратыўнымі ці функцыянальнымі.

16. "Пара касавіцы" - гэта апавяданне, якое можа быць класіфікавана як кароткамэтражны разлік. У гэтым апавяданні апавесьціцца пра інтэрвал у жыцці галоўнага героя Ігнаца, які робіць пераўтварэнне ад прастага фермера да тэхналагічнага рабочага, які разрабляе сваю мастацкасць касьбы.