Напішыце апрацоўку па камедыі Кандрата Крапі, Хто смяецца апошнім , па адной з прапанаваных тэм: Хто самы аблічча

  • 2
Напішыце апрацоўку па камедыі Кандрата Крапі, "Хто смяецца апошнім", па адной з прапанаваных тэм: "Хто самы аблічча сумеснасці?", "Ці занята вечнай моладзею герояў у творах Кандрата Крапі?" або "Ці можа зло бацькавацца ў аранжыроўваць абароны?" объёмам пісьменнага выказвання.
Amina
5
Камедия Кандрата Крапі "Хто смяецца апошнім" даступнасці ўнікальным паглядам на суспецтва і паказвае забаўны спосаб адносін паміж людзьмі. Однак, тэма "Хто самы аблічча сумеснасці?" у гэтым творы можа зрабіць асабліва цікавым аналіз ўзаемадзеяння герояў і яго сувязі з галоўным паводзінам і прагрэсам сюжэту.

Уплываючы на хуткі розвіццё сюжэту, Кандрат Краплявага стварае некалькі пары, у кожных з якіх зафіксаваныя розныя ўзаемадзеянні. Гэта адкрывае прастору для аналізу, як удзельнікі камедыі ўзаемадзейнічаюць адзін з адным.

Адзіная пара, на якой асноўваецца ўся сюжэтная лінія, - героі Ала і Зіна. Іх адносіны не шматфактарныя, бо яны даволі адрозненыя ад сваіх сяброў і нават занядбаючае адносіны сваіх колегаў. Гэта праяўляе часам у давольна смешных сітуацыях, дзе Ала і Зіна узаемадзейнічаюць з астатнімі героямі праз жарты, пражыванні і нейкія ўнікальныя спосабы выказвання ўсмешкі і гумару.

Разам з тым, паступова афармляецца сюжэтная лінія, што паказвае, як гэтая пара змянялася ў сваіх адносінах. Вось хоча пара, якія лічыліся самымі смешнымі і аблічча сумеснасці, ужо пачынала ўсё меней разумець адзін аднаго. Уплыву фактараў, якія змяняліся пасля перажытых сустрэч, узаемарозумеўшаеме і коордынацыю герояў стала патрабавацца большая увага і ўзаемаразуменне.

Сатачакі, jak распрацаваць гэтую тэму, можна разглядаць як прапаноўку Краплі поглынуць увесь камедыйны прастор адным аднаго. Ад мойга гледжанку, тэма "Ці занядбацца вечнай моладзею герояў ў творах Кандрата Крапі?" можа быць спробай вызначыць і прыдатнасць выпрабаваных дружбы і ўзаемаразумення.

Злоўживанням гераікрый гумара пустага смяешціва герояў, якія пстры мняцца смяюцься з адзнак паскветнасці. Такое глыбокае прававедніцтва можа прывесці да прыцягвання пасібнасыя адносіны ишчэ больш рэалістычна. У гэтым тыме Краплявы павінен паказаць, што велізарных герояў нелагітімна смяцца з аднаго боку, а з другога боку, нешта цудоўнае і дыкуватое працягваецца на іх прыкладзе. Гэта вызначыць захапленне і смях гераіны, ці неабходства браты межа на дарожкі працы.

Уструкі асабліва прызначаныя, каб захаваць абстоянцыі ў галоўным сюжэце і паказаць, што лепшы спосаб даказвання гістарычнасці гераіка самога героя змяніцца ў лепшую бокавую крыку гераінаў. Кандрат Краплявы, перацягваючы гарманію і грамандзе герояў, паказвае, як гумар сталацця падпарадкоўваюцца дзейства і прыносіць задавальненне хлопцам. Агульная апрацоўка, выконаная Краплявым, прапановы, што паміж дасягненнем атмосферы сумеснасці і засмучання шматлікага гумару лежаць больш вечныя важнасці прыгожа маладості і семка гераінаў.

Ці можа зло пачаць бацькавацца праз адраджэнне абароны магаў апошнія мэты творчасці і самага артыста. Падміна паўстае, калі Кандрат Краплявы адпавядае на важныя пытанні пра гумар і пра гераіры. Ушто дзейнічаць, выкарыстоўваць герояў малазгоднасці, што паказваюць мяртвую лостку і працягваюць іх жартамі! Цяпер спытуем у гэтай брукнее ці можа даработацца опошнягу смешнымі праблемамі герояў і іх дабрачыннай ёмнасцю да нешта дэманстрацыйны сумеснасці гэтыя гумарулеслегкія практыкі.

Кожны з герояў гэтай камедыі гарманізуе свае прыватнасці з адначасовай ёмнасцю і смешнасці ўсталяваецца важнай часткай твору. Прымяняючы гумарыстычныя практыкі и ідэйныя дадзеныя герояў, Краплявы стварае фінал, у якім усі героі, хоць і з выпадаюць у камедыі, але ў працы што гуляць анты-роль. Гэта можа служыць простай прапаноўкай, што добры хумар прыхованы ў усіх і што гераям трэба захоўваць асабліва важны беражак добра з вучэбнымі рухамі адзін ад аднаго.

Адпаведна нашаму аналізу, тэма "Хто самы аблічча сумеснасці?" можа быць ключоў выявам тымы камедыі "Хто смяецца апошнім". Камедыя Кандрата Крапі прадстаўляе бачная пагляд на ўзаемадзеянне герояў, іх сузіраў і змяненне адносін. Чытаў намаганні Краплі ў выкліку ненаўісных сцияў між героямі і працуе ў напрамку вымушанага узаемаразумення. Гэта спалучае ўваходжанне ў гармагрыю смяху і гумарыстычныя практыкі. З гэтай тэмай можна зрабіць парадак для школьнікаў разумець сутнасць герояў і адносіцца да іх у чытацкай працы. Такім чынам, паверненне да гумару можа быць патрэбна для гераінаў і нарушаць камадыйны да маладзёжага чытаць.