Складайте проект переміщення виконавця від лівого краю Сцени до правого краю при натисканні клавіші стрілка праворуч

  • 41
Складайте проект переміщення виконавця від лівого краю Сцени до правого краю при натисканні клавіші стрілка праворуч. Під час переміщення, якщо абсциса його положення є від"ємною, він відтворює певний звук, якщо абсциса його положення є додатною, він змінює свій костюм, а якщо абсциса його положення перевищує 100, він виводить відповідне повідомлення. Збережіть створений проєкт у вашій папці за допомогою файлу з назвою "практична 7.3".
Магический_Феникс
14
Для розробки проекту переміщення виконавця на сцені з відповідними діями, ми можемо використати мову програмування Python разом з бібліотекою Pygame. Основною ідеєю є те, що гра зберігатиметься в окремому файлі з розширенням ".py", а для збереження проекту ми можемо створити файл з назвою "практична_7_3.py". Давайте розглянемо кроки для вирішення цього завдання.

Крок 1: Встановимо необхідний пакет Pygame, якщо він ще не встановлений, відкривши командний рядок і виконавши наступну команду:

pip install pygame


Крок 2: Створимо новий файл з назвою "практична_7_3.py" і відкриємо його у текстовому редакторі.

Крок 3: Введемо наступний початковий код в файл "практична_7_3.py":

python
import pygame
import sys

# Ініціалізація Pygame
pygame.init()

# Налаштування розмірів вікна
screen_width = 800
screen_height = 600
screen = pygame.display.set_mode((screen_width, screen_height))

# Налаштування кольорів
black = (0, 0, 0)
white = (255, 255, 255)

# Початкові координати виконавця
x_position = 0
y_position = 300

# Початкові значення швидкості
x_speed = 0
y_speed = 0

# Функція для відтворення звуку
def play_sound():
sound = pygame.mixer.Sound("sound.wav")
sound.play()

# Головний цикл гри
while True:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
pygame.quit()
sys.exit()
elif event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_RIGHT:
x_speed = 5
elif event.type == pygame.KEYUP:
if event.key == pygame.K_RIGHT:
x_speed = 0

# Обробка переміщення виконавця
x_position += x_speed

# Обробка зміни костюму
if x_position > 0:
# Змінюємо костюм виконавця
# через зміну абсциси його положення
pass

# Обробка звуку
if x_position < 0:
play_sound()

# Обробка виводу повідомлення
if x_position > 100:
print("Виконавець перебуває праворуч від Сцени")

# Очищення екрану
screen.fill(black)

# Відображення виконавця
# тут ми повинні намалювати виконавця на екрані
# із заданими координатами x_position та y_position

# Оновлення екрану
pygame.display.flip()

# Завершення гри
pygame.quit()


Крок 4: Збережіть файл та запустіть його.

Після запуску цієї програми ви матимете вікно гри, в якому виконавець буде рухатися вправо, коли ви натискаєте клавішу стрілки праворуч. Якщо абсциса його положення є від"ємною, відтворюється звук. Якщо абсциса його положення є додатною, він змінює свій костюм. І якщо абсциса його положення перевищує 100, він виводить повідомлення "Виконавець перебуває праворуч від Сцени". У цьому коді деякі місця відзначені коментарями, де ви маєте виконати конкретні дії: намалювати виконавця та змінити костюм.

Це базовий код, на якому можна будувати далі. Ви можете додати різні елементи до гри, наприклад, інші анімації, додаткові звуки або функції. Зверніть увагу, що це простий приклад, і ви можете розширити його за власним бажанням, щоб створити більш складну та інтерактивну гру.