Шығармашилық үзіліс 8. Ұйқасын тауып оқы. Тауда жүрген тарғыл аң, қайратты қабылдау етеді. Деян Ойлан, тап ойынын ойнап

  • 1
Шығармашилық үзіліс 8. Ұйқасын тауып оқы. Тауда жүрген тарғыл аң, қайратты қабылдау етеді. Деян "Ойлан, тап" ойынын ойнап көр. Алғашқы сөзді атаңдап, оның мағынасын анықтауға тырысың. Басқа деп, осы сөзді табасың. Есімдер: су, жаңбыр, қар. Сипаттауды іске қосу үшін қай сөздерді пайдаланасың?
Ледяная_Роза
54
Жауабымызды Қазақстан Тілінен Рус тіліне аудармалап береміз. Тағы болашақта бізге реттесіміз осы мәселені атайын болғанына қатты әлі жатамыз. Мүмкін, сіз сұраған мәселеді бірге шынымен көру үшін ойындык қалпында тойлап отырмыз.

Сіздің мәселеуліқ сұрағыңыз "Шығармашилық үзіліс 8" белгісімен басталады. Бізге мәселенін маңызды нұсқасын бейнелеу керек. Ұйқасын тамаша тауып оқығымыз келеді. Не білдіріп қалайтынін түсініп отырамыз.

"Ойлан, тап" ойыны, ағымда шынясына қарай, был ойын әрі шығармақтарды, сөйлеп өту, сәйкестендіру жайлы ойлауға баулушы дайындалған ойын. Сізге бөлек сөз берілген: "су", "жаңбыр", "қар". Сіз төмендегі қосымша сұрауларды айтып беріңіз.
1. Маңызды сөзді атаңдап, оның мағынасын анықтауға тырысасыз.
2. "Ойлан, тап" ойынында қай сөз қырпынасына пен сақтауға тырыстасыз?
3. Сіздер ойынды болашақта қай себектерде қолданасыз?

1. Маңызды сөзді атау үшін, біз сөздердің ағымдарын шақырмалы көрсететін кейбір замандыілік өзгерткіштерге қоршап пернетизді мандаты арықтырғанымызды қарастырамыз. Содан соң, ағым берілген сөздерді орандау үшін осы сөздерге құйрық таңбаның пайда болатын сөздік топтарын, оларды топқа теріптерін, енді сөйлеп орналасып тұратын іс-әрекеттердін қарастырамыз. Мәселенің ағымына көшу үшін, алдын келген сөздерді шақыру керек. Содан соң, осы сөздерді топқа теруді шақырамыз.

"Су" сөзі : с, у.
"Жаңбыр" сөзі : жа, ң, б, ы, р.
"Қар" сөзі : қа, р.

2. "Ойлан, тап" ойынында біз сөздерді қырпынасында сақтау алдында, сөзді орналастыра аламыз. Оларды қай аралыққа салуға тырыстасамыз? Мұндай таңдама осы сөздердің жиынтығындан жасалған аралықтармен айырып жатады:

"Су" сөзі - ойында себеттердің арасына "ңб" аралығын саламыз.
"Жаңбыр" сөзі - ойында себеттердің арасына "ң" аралығын саламыз.
"Қар" сөзі - ойында себеттердің арасына "а" аралығын саламыз.

3. Біз ойынды шыны және шынаулы себектерде қолданамыз. Ойын себеттерді бірінші жүректегі сөйлемдерді анықтауға және септелу"мен байланыстыруға көмектеседі. Алайда, сіз кіреміз бөлек сөздерді мейліне таудың дәрежесін көтеріп түсетін тапсырмаларды орындамағанда.

Өзімізге осыған көрсеткенде, біздің әдістеміз өйткінішкен шығармашилықтардың маңызын түсіну пен білім деңгейіне сәйкестендіру болып табылады. Бүгінгі сабақ терезесінде тұрғанмен ауызша, біз себеттердің арасына аралықты айналдыру жəне белгілі көлемді сөздерді қолдану туралы ойында ойынды қарастырып, бұдан басқа дайынның болмасын деп ойнайды. Осы менеджменттік әдістеміз барлығына көмекші болады және тауып оқып, осы әдістемеге келудіктен кейін де өз өміріміздегі нәрселерге таң түсерік.

Теңсіздерге достар. Oh, I apologize for writing in Kazakh, I will now translate my response for you.

Наш вопрос связан со школьной задачей "Шыгармалык узис 8". Мы попытаемся представить ответ в форме игры, чтобы дать вам более понятное объяснение. Переклад на Русский язык будет доступен в предлагаемом ответе.

"Ойлан, тап"игра - это игра о понимании и выстраивании последовательности, которая помогает развивать ассоциативное и логическое мышление. В вашем случае, вам даны несколько слов: "су", "жаңбыр", "қар". Вам предлагается использовать некоторые из этих слов для составления описания.

1. Чтобы называть слово, мы углубляемся в лексические изменения, которые делятся на формальные отношения слов и действия, которые они создают, чтобы находить их значения и свойства. Чтобы адаптировать проблему к личности, мы должны найти слова, которые указывают на значения предлагаемых слов. Чтобы перейти к агалариитетному пониманию, мы должны сначала найти подходящие слова. Затем мы формируем группы слов, которые связываются с предложенными словами.

Слово "су": с, у.
Слово "жаңбыр": жа, ң, б, ы, р.
Слово "қар": қа, р.

2. Чтобы сохранить порядок слов в игре "Ойлан, тап", мы пытаемся расположить слова в нужной последовательности. Какие промежутки между ними мы можем использовать? Такие решения обычно генерируются промежутками, формирующими группы слов, их соединяющими, и теперь образующими движение внутри этих групп. Мы заметили, что полезен ряд пробелов, созданных из групп слов, построенных из их числовых символов, и их связи.

Слово "су": "нб" между буквами.
Слово "жаңбыр": пробел между буквами.
Слово "қар": пробел между буквами.

3. Мы используем игру на настоящих и значимых предметах. Игра помогает определиться с первичными выражениями слов и связать их с порядком предложений. Однако когда вы получите частичные слова, вы должны выполнить задание, повышающее уровень смыслового течения в дальнейшем.

Как только вы поймете предыдущие шаги, наше управление позволит вам понять суть шығармашилықтар и подготовиться к дальнейшим событиям. В нынешней учебной ситуации наша игра научит вас пониманию промежутков слов, использованию определенных слов на связанный объем и дальнейшую игру, но не даст готовых решений, ограничиваясь только сформулированными формулами и числами. Наш алгоритм управления приобретает смысл и помогает в освоении материала шаг за шагом.

Всем спасибо за внимание!