Які кроки потрібно зробити, щоб створити математичну модель в Scratch для ситуації, коли турист піднімався на гору

  • 2
Які кроки потрібно зробити, щоб створити математичну модель в Scratch для ситуації, коли турист піднімався на гору протягом 40 хвилин, а потім спускався протягом 30 хвилин?
Загадочный_Пейзаж
15
Для створення математичної моделі в Scratch, як турист піднімався на гору протягом 40 хвилин, а потім спускався протягом 30 хвилин, ми можемо використовувати руховий блок "переміститися на". Ваша математична модель може виглядати наступним чином:

1. Створіть змінну "час" і встановіть її значення рівним 0.
2. Використовуйте блок "час" з оператором "значення" та призначте йому значення змінної "час" плюс 1 кожну секунду за допомогою блоку "змінити змінну".
3. За допомогою блоку "якщо-інакше" перевірте, чи пройшло вже 40 хвилин. Якщо так, то позначте, що турист починає спускатися.
4. Якщо турист піднімається, використовуйте блок "переміститися на", щоб перемістити його вгору на певну відстань (наприклад, 1 крок за секунду) за допомогою блоку "змінити координату Y".
5. Якщо турист спускається, використовуйте блок "переміститися на", щоб перемістити його вниз на певну відстань (наприклад, 1 крок за секунду) за допомогою блоку "змінити координату Y".
6. Повторюйте кроки 2-5 до тих пір, поки не пройде вже 30 хвилин, щоб турист закінчив спускання.

Така модель дозволить туристу пройти відповідну відстань вгору та вниз за вказаний час. Обов"язково додайте візуальні елементи (графіку, фон, спрайти), щоб зробити програму більш привабливою та зрозумілою для користувача. Запустіть програму й переконайтеся, що турист піднімається на гору протягом 40 хвилин, а потім спускається протягом 30 хвилин.